PUBLIC RELATIONS W SPORCIE

Parametry produktu

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski
Rok publikacji: 2010
Liczba stron: 327 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 170×240 mm
ISBN: 978-83-929353-1-5

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

  • ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
  • priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki Zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Spis Treści

1. Marketing sportowy a PR — Stanisław Pogorzelski
2. Relacje z mediami w marketingu sportowym — dr Jacek Trębecki
3. Narzędzia komunikowania z mediami — Piotr Broniatowski
4. Relacje z mediami elektronicznymi — Paulina Popek
5. Personal PR, czyli kreowanie wizerunku sportowca — dr Anna Adamus-Matuszyńska
6. Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej — dr Waldemar Rydzak
7. CSR w sporcie — Krzysztof Kropielnicki
8. Sport w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa — Arkadiusz Żmudziński
9. Sport w kształtowaniu wizerunku miast — Piotr Matecki
10. Badanie efektów działań PR w sporcie — dr Dariusz Tworzydło
11. Internet public relations w sporcie — dr Monika Kaczmarek-Śliwińska

Materiały dodatkowe:

12. CSR w niemieckich przedsiębiorstwach sportowych — Artur Grabowski
13. Imprezy jeździeckie w Polsce jako forma komunikacji w Public Relations — dr Szymon Tarant
14. Promocja żeglarstwa jako narzędzia promocyjnego Gdyni — Mikołaj Lipiński
15. Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w klubie piłkarskim — Kinga Szkutnik
16. Biegi z historią w tle – wartość dodana imprez sportowych — Mariusz Kulikowski
17. Sportowa organizacja non-profit a komunikowanie wartości — Grażyna Rzepka