MARKETING SPORTOWY. WSPÓŁCZESNE KIERUNKI ROZWOJU
Parametry produktu
Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2017
Liczba stron: 256 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145×205 mm
ISBN: 978-83-929353-3-9
Cena
40,00 PLN brutto
Wysyłka
- ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
- priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Warunki Zakupu
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Spis Treści
> Wprowadzenie
> O pieniądzach dla mistrzów, czyli jak finansować działalność sportową metodami fundraisingu — Robert Kawałko
> Najdroższa piłkarska spółka świata, Premier League. Spekulacje na temat transferów wartych 100 milionów funtów i więcej — Tomasz Orzechowski
> Sponsoring sportowy – zagadnienia podstawowe — Iga Anna Ignaczak
> Sponsoring codzienności — Tomasz Koprowski, Paulina Wółkowska
> Sposoby i obszary sponsorowania w sporcie jako zbiór nieskończony. Analiza trendów sponsoringu sportu — Karol Tatar
> Czy samorządy powinny być właścicielami klubów sportowych? Francuski model zarządzania kontra polskie warunki — Dorian Patynowski
> Matryca modeli biznesu klubów piłkarskich — Marcin Janicki
> Internetowy system zarządzania projektami sportowymi — Piotr Matecki
> Sportowy wizerunek miasta Krakowa — Paulina Dużyk-Dyna
> Personal branding – zarządzanie wizerunkiem sportowca — Wojciech Szaniawski
> Ograniczenia prawne sponsoringu indywidualnego — Jakub Pietrasik
> E-sport a prawo – wybrane zagadnienia praktyczne — Jacek Markowski, Artur Fal
> Digitalizacja sportu – czyli rozwiązania technologiczne i aplikacje, które zmieniają sport — Jan Chłapowski
> Integracja danych i podejście procesowe przyszłością budowania lojalności kibica — Michał Pajdak
> CSR w sporcie na przykładzie działań Lotosu Trefla Gdańsk — Justyna Gdowska
> Badania marketingowe uczestników podczas imprez sportowych — Mateusz Tomanek