MARKETING SPORTOWY. WYZWANIA I MOŻLIWOŚCI

Parametry produktu

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2016
Liczba stron: 270 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145×205 mm
ISBN: 978-83-929-353-2-2

Cena

60,00 PLN brutto

Wysyłka

  • ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
  • priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki Zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: 511-076-475 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Spis Treści

1. Wstęp — dr hab. Piotr Godlewski
2. Ekonomia behawioralna a marketing sportowy — prof. dr hab. Henryk Mruk
3. Jak znaleźć idealnego partnera: nowe zasady identyfikacji właściwego partnera we współczesnym otoczeniu sponsorskim — Jackie Fast
4. Aktywacja kibiców online w nowoczesnym sponsoringu — Jan Chłapowski
5. Media społecznościowe jako kanał komunikacyjny klubów sportowych — Urszula Piętka, Adam Skrzypek
6. Komunikacja imprez biegowych w social media — Hanna Mysiorska
7. Komunikacja marketingowa w branży zakładów sportowych — Stanisław Pogorzelski
8. Wpływ nowych technologii na personalizację komunikatu reklamowego jako trend w marketingu sportowym — Tomasz Orzechowski
9. PR dla sportów selektywnych w oparciu o studium przypadku: golf, koszykówka, żeglarstwo oceaniczne — Bartosz Sosnówka
10. Działania promocyjno-marketingowe meczów niemieckiej ekstraklasy koszykarskiej na przykładzie Fraport Skyliners i Bayernu Monachium, czołowych klubów BEKO Basketball-Bundesligi – studium przypadku — Damian Juszczyk
11. „Więcej niż siatkówka, więcej niż pasja” – kreowanie marki sportowej na przykładzie PGE Skry Bełchatów — Tomasz Koprowki
12. Działalność SPR Wisła Płock w zakresie społecznej odpowiedzialności klubu i jej związki z popularnością wśród interesariuszy — Piotr Robert Raczkowski, Arkadiusz Lewandowski
13. Proces ubiegania się o prawo do organizacji najważniejszych imprez sportowych. Jak osiągnąć poziom olimpijski i dobrze zainwestować? — Bettina Kuperman
14. Rozwój infrastruktury sportowej i jej wpływ na poziom atrakcyjności turystycznej Częstochowy — Adam Zajączkowski
15. Sport lokalny – miejsce dla biznesu — Aleksandra Gołdyys, Maria Szymborska
16. Wyróżnij się albo zgiń — Ireneusz Maciej Zmora
17. Zarządzanie i komercjalizacja hal widowiskowo-sportowych w Polsce — Piotr Matecki