KREOWANIE MARKI W SPORCIE
Parametry produktu
Stan: nowa
Autor: Henryk Mruk, Marcin Chłodnicki
Rok publikacji: 2008
Liczba stron: 256 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165×235 mm
ISBN: 978-83-923047-1-5
Cena
30,00 PLN brutto
Wysyłka
- ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
- priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Warunki Zakupu
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Spis Treści
> Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk
I. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty kreowania marki w sporcie
> Rynek sportowy a marka — Krzysztof Kropielnicki
> Pozycjonowanie marki w sporcie — prof. dr hab. Henryk Mruk
> Kształtowanie wizerunku marki sportowej — dr Marcin Chłodnicki
> Segmentacja i podział rynku medialnego a budowa marki sportowej — dr Krzysztof Gołata
> Programy lojalnościowe a wartość marki klubu sportowego — dr Piotr Kwiatek, Piotr Matecki
> Ochrona marki sportowej — dr Jacek Masiota, Konrad Klecha
> Marki sportowe w obliczu globalizacji — dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki
II. Materiały dodatkowe
> Kreowanie marki od a do z. Jak przyciągnąć kibiców i sponsorów? — Arkadiusz Żmudziński
> Kreowanie marki sportowej w mediach — Michał Kober
> Nowoczesna komunikacja z kibicem – podstawa budowy marki — Stanisław Pogorzelski
> Ko-marketing sportowy jako sposób kreowania marki poprzez sport — Wojciech Franczak
> Kreowanie marki obiektu sportowego — Wojciech Franczak
> Działania promocyjne organizacji sportowych operujących w sektorze usług sportowo-rekreacyjnych. Case study: windsurfing — Bartłomiej Chełmecki, Monika Piątkowska
> Marka jako podstawa sukcesu FC Bayern München AG — Artur Grabowski
> „Nowy” Puchar Ekstraklasy – narzędzie promocji rozgrywek ligowych oraz klubów — Marcin Dzedzej
> Komunikacja marketingowa podczas zawodów jeździeckich — dr Szymon Tarant
> Kreowanie wizerunku sportowca jako członka związku zawodowego w sportach walki — Wojciech Giergiel
> Wizerunek tenisa ziemnego kobiet na łamach Przeglądu Sportowego w latach 1999–2006 a kreowanie marki w sporcie — Grażyna Rzepka
> Nowoczesne technologie IT. w organizacjach sportowych – przyszłość czy teraźniejszość?