Marketingowe zarządzanie sportem

Parametry produktu

Stan: nowa
Autor: Henryk Mruk, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2007
Liczba stron: 209 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 165×240 mm
ISBN: 978-83-923-047-1-4

Cena

30,00 PLN brutto

Wysyłka

  • ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
  • priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki Zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Spis Treści

I. Wprowadzenie
> Przedmowa — prof. dr hab. Henryk Mruk
> Tytułem wstępu — Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki

II. Zarządzanie w sporcie
> Modelowe założenia zarządzania organizacjami sportowymi — dr Andrzej Wartecki
> Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego — Kamil Kukułka

III. Zarządzanie relacjami z klientami
> Customer Relationship Management w polskim sporcie — Piotr Matecki
> Strategie związków z klientami na przykładzie Parku Wodnego w Tarnowskich Górach — Wojciech Giergiel

IV. Produkty firmy sportowej
> Strukturalizowanie produktu klubu sportowego — prof. dr hab. Ryszard Panfil
> Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa — Paweł Barylski
> Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie jako wartości księgowej — Łukasz Motała
> Dystrybucja komeptencji sportowych (kontrakt zawodniczy). Aspekty prawne i rynkowe — dr Jacek Masiota
> Marketingowy rozwój obiektów sportowych – wnioski z rynku niemieckiego — Tomasz Cieślik, Krzysztof Kropielnicki

V. Sportowa marka
> Kreowanie marki sportowej — dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki
> Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski — Sebastian Bykowski

VI. Sponsoring w promocji i komunikacji
> Od marketingu do sponsoringu: komunikacja w marketingu sportowym — Stanisław Pogorzelski
> Sponsoring piłki nożnej jako instrument promocji (porównanie Orange Ekstraklasa i Barclays Premiership) — Łukasz Gąsiorowski
> Miejsce sponsoringu sportowego w strategiach rozwoju przedsiębiorstw opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli gra typu wygrana-wygrana — Michał Kober
> Dwie marki, jeden mistrz — Krzysztof Zakrzewski

VII. Media i public relations
> Sport i media. Sukces medialny zespołu równie ważny jak sukces sportowy. Analiza na przykładzie KGHM Zagłębia Lubin — Michał Mango, Jerzy Staruchowicz
> Działania na rzecz społeczności lokalnej narzędziem PR nowocześnie zarządzanego klubu sportowego — Marcin Dzedzej, Rafał Kędzior
> Rynek praw transmisyjnych w Polsce — Dr Piotr Pykel

VIII. Sport, biznes i… polityka
> Uprzywilejowana pozycja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalno-prawne i wizerunkowe — Robert Kaczyński
> Wykorzystanie sportu w samorządowej kampanii wyborczej — prof. Janusz Klisiński, dr Zbigniew Widera