MARKETING SPORTOWY. TRENDY I WYZWANIA
Parametry produktu
Stan: nowa
Autor: Piotr Matecki
Redakcja: Bartłomiej Stolarz
Rok publikacji: 2021
Liczba stron: 386 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145×205 mm
ISBN: 978-83-929-353-6-0
Opis
Podczas 19. edycji Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ zaprezentujemy najnowszą publikację – zbiór kilkunastu artykułów przygotowanych przez menadżerów sportu. Monografia ukazuje powrót sportu po wybuchu pandemii. Każdy z rozdziałów prezentuje interesujące wyniki wielu badań naukowych. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi.
Pozycja jest idealnym uzupełnieniem wiedzy dla przedstawicieli przedsiębiorstw i organizacji sportowych, a także dla studentów uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie
Cena
60,00 PLN brutto
Wysyłka
- ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
- priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Warunki Zakupu
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Spis Treści
I. Marketing w sporcie, sport w marketingu
• Od wizerunku do marki sportowca — Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz
• Komunikowanie transferów w Tauron Lidze na przykładzie sezonu 2020/2021. Internet jako kanał dystrybucji w komunikacji wizualnej i audiowizualnej — Katarzyna Borkowska
• Komercyjne wykorzystanie znaków towarowych oraz wizerunku sportowców. Case study programu licencyjnego PZPN — Karol Tatar
• Potencjał zespołu cheerleaders w działalności PR i marketingowej klubu sportowego — Małgorzata Wrońska
• Tabloidyzacja informacji i jej rola w marketingu sportowym — Sławomir Kowalski
• Aspekty marketingowe Teqball na przykładzie Warszawskiego TEQ Clubu — Paweł Wojtaś
• Regionalizmy w komunikacji marketingowej klubów sportowych — Marcin Kromoliński, Edyta Migdał
• Wykorzystanie technologii 5G na stadionach celem optymalizacji działań komercyjnych — Karol Tatar
• Wiele dróg do jednego celu – w jaki sposób marki szukają w sporcie swojego miejsca? — Dariusz Wądrzyk
II. Biznes w sporcie, sport w biznesie
• Piłka nożna na parkiecie – analiza sytuacji klubów piłkarskich notowanych na giełdzie w czasie kryzysu epidemiologicznego — Adrian Pietrzyk
• Komercjalizacja – weryfikacja wyniku sportowego — Krzysztof Kwiatkowski
• Strategia zasobowa jako rozwiązanie dla klubów piłkarskich w Polsce w czasach niepewności – przegląd literatury oraz studium przypadku na przykładzie klubu Zagłębie Sosnowiec — Adrian Pietrzyk
• Pandemia COVID-19 a potencjalne szanse rozwoju klubów piłkarskich — Kamil Jezierski
III. Sport, COVID-19 i społeczeństwo
• Kondycja grassroots sports wobec uwarunkowań sportu profesjonalnego w dobie globalnego kryzysu — Krzysztof Jankowski
• Nabywcy usług sportowych – implikacje w perspektywie COVID-19 — Mateusz Tomanek
• Pandemia a czytelnictwo. Powrót do szczytowego zainteresowania książkami sportowymi czy chwilowy trend? — Piotr Stokłosa
• Wpływ kryzysu wywołanego przez COVID-19 na światowy ekosystem piłkarski (wpływ na kluby, rozgrywki, zawodników, nadawców, sponsorów) — Jan Chłapowski