MARKETING SPORTOWY. NOWOCZESNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA SPORTEM

Parametry produktu

Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2019
Liczba stron: 296 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145×205 mm
ISBN: 978-83-929353-5-3

Cena

50,00 PLN brutto

Wysyłka

  • ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
  • priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN

Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.

Warunki Zakupu

Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.

Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.

Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000

Spis Treści

I. Wprowadzenie

II. Nowe technologie na rynku sportowym
> Innowacje technologiczne w przemysłach czasu wolnego – wybrance przykłady i trendy — Michał Kober
> Ocena poziomu zaawansowania cyfryzacji klubów piłkarskich z Lotto Ekstraklasy S.A. w relacji pomiędzy klubem a kibicem — Karol Flaziński
> Jak zaprojektować doświadczenia kibiców? Metodyka Design Thinking w świecie sportu — Damian Fabich
> Wpływ technologii na zmiany na rynku sportowym — Jan Chłapowski
> Digitalizacja przestrzeni organizacyjnej sportu — Wojciech Cieśliński
> 5 milionów sędziów nie może się mylić, czyli jak technologia VAR zmienia oblicze futbolu — Tomasz Orzechowski

III. Sponsoring sportu
> Komunikacja i ewaluacja programu sponsoringowego — Tomasz Koprowski
> forBET sponsorem tytularnym Włókniarza Częstochowa. Praktyczne spojrzenie na innowacyjne działanie bukmachera — Adrian Heluszka
> Ekwiwalent reklamowy. Ocena efektywności sponsoringu czy usprawiedliwienie wydatków? — Wojciech Jankowski
> Soft Power Sponsorship — Karol Tatar

IV. Marketingowe zarządzanie sportem
> Model biznesowy i strategia koncernu Borussia Dortmund — Artur Grabowski
> Pozycjonowanie marki sportowej — Adam Mazurkiewicz, Ludwik Mazurkiewicz
> Marketingowy potencjał sportu żużlowego — Krystian Plech
> Strategia rozwoju organizacji sportowej – opracowanie, wdrożenie, kontrola — Piotr Matecki

V. Społeczny aspekt sportu
> Czy mamy szansę na stypendia sportowe w Stanach Zjednoczonych? — Robert Samaruk
> Zaangażowanie kibiców klubów i dyscyplin sportowych w Częstochowie — Sławomir Kowalski
> Audyt CSR organizacji sportowych i biznesowych zastosowane narzędzia dojrzałości procesowej — Gabriel Pawlak