Marketing i sponsoring w biznesie sportowym
Parametry produktu
Stan: nowa
Autor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Rok publikacji: 2018
Liczba stron: 376 stron
Okładka: miękka
Wymiary: 145×205 mm
ISBN: 978-83-929353-4-6
Opis
50,00 PLN brutto
Wysyłka
- ekonomiczna — 10,49 PLN + 23% VAT = 12,90 PLN
- priorytetowa — 11,99 PLN + 23% VAT = 14,75 PLN
Książki zostaną wysłane w ciągu dnia roboczego od daty otrzymania przelewu.
Warunki Zakupu
Zamówienia oraz wszelkie zapytania prosimy przesyłać na:
telefon: +48 506 699 189 lub adres e-mail p.roszkowiak@sportwin.pl.
Istotne elementy: imię, nazwisko, tytuł wybranej/-ych publikacji, telefon kontaktowy, adres e-mail oraz dokładny adres do wysyłki.
Nr konta do przelewu za zakupione publikacje:
Credit Agricole Bank Polska
31 1940 1076 3002 0474 0000 0000
Spis Treści
I. Wprowadzenie
II. Sponsoring
> Sponsoring sportowy – współczesne trendy i wyzwania — Piotr Matecki
> Nowoczesny sponsoring sportu na przykładzie działalności klubów niemieckiej 1. Bundesligi — Artur Grabowski
> Sponsoring sportów niszowych — Iga Anna Ignaczak
> Kiedy inicjatywa wychodzi od sponsora. Sponsoring tytularny Nice Polskiej Ligi Żużlowej w latach 2014-2017 — Wojciech Jankowski
> Kobiety & Sport – potencjał promocyjny i sponsoringowy na zatłoczonym rynku — Dorian Patynowski
> Kibice w projektach sponsoringowych – czego oczekują od sponsorów? — Aleksandra Marciniak
> Crowdfunding w klubie sportowym na przykładzie akcji „doLEWamy do pełna” przeprowadzonej przez Trefl Gdańsk — Małgorzata Ciszewska, Justyna Gdowska
III. PR i marketing
> Jak zmienić kibica w klienta, by pozostał kibicem? — Paweł Chmielowski
> Kibic oczekuje więcej! Komunikacyjne wyzwania klubów, organizacji i sponsorów w obliczu nowych trendów w konsumpcji przekazów medialnych — Damian Podawca
> Wyróżnij się albo zgiń – analiza charakterystycznych sposobów budowania i promocji marki w świecie sportu — Karol Tatar
> Nowe pokolenie i nowy model konsumpcji na rynku sportowym — Jan Chłapowski
> Internacjonalizacja na rynku marketingu sportowego. Analiza sposobów budowania marki na rynkach zagranicznych — Karol Tatar
> Krytyczna analiza zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie RKS Raków Częstochowa — Sławomir Kowalski
> Rola działań z zakresu CSR w profesjonalnych klubach piłkarskich. Analiza europejskich trendów — Zuzanna Walczak
> Społeczna odpowiedzialność biznesu i jej zastosowanie przez częstochowskie kluby sportowe — Adam Zajączkowski
> Produkt poszerzony i komplementarny na przykładzie ENEA Bydgoszcz Triathlon i ENEA Ironman 70.3 Gdynia — Mateusz Tomanek
IV. Organizacyjne uwarunkowania sportu
> Jak skutecznie poszukiwać i rekrutować specjalistów dla polskich organizacji sportowych? — Maja Gojtowska, Waldemar Gojtowski
> Aktualne trendy w sektorze usług turystycznych, rekreacyjnych i sportowych w ujęciu socjologicznym i marketingowym — Michał Kober
> Kapitał społeczny w akademiach piłkarskich — Piotr Broniatowski
> Budowa silnych sekcji sportowych na przykładzie Sekcji Lekkiej Atletyki oraz Pływania Klubu Uczelnianego AZS UMCS Lublin — Rafał Walczak
> Rozwój dyscypliny i nowe możliwości – podejście biznesowe na przykładzie koszykówki oraz nurtu „3 na 3” — Patrycja Gulak-Lipka