Web-Design and Prototype
Iterative approaches corporate strategy foster collaborative thinking.
Wireframes and Design
Organically grow the holistic world view of disruptive innovation.
Testing and Evaluation
Collaborative thinking further the overall value settled proposition.
Sponsorzy
Współpracujemy z kluczowymi sponsorami sportu, doradzając im optymalne decyzje biznesowe i pomagając tworzyć efektywne projekty sponsoringowe.
Strategia Sponsoringowa
Tworzymy wieloletnie strategie sponsoringowe, dopasowane do wizerunku marki, które pozwolą realizować cele biznesowe i wizerunkowe.
Badania i ewaluacja sponsoringu
Wspieramy sponsorów w podejmowaniu decyzji przed rozpoczęciem, a także w trakcie i po zakończeniu projektów sponsoringowych.
Aktywacja sponsoringu
Planujemy kreatywne działania aktywujące projekty sponsoringowe, nastawione na skuteczną komunikację z grupami docelowymi.
ORGANIZACJE SPORTOWE
Doradzamy wiodącym organizacjom sportowym – klubom, związkom i federacjom w zakresie budowania strategii rozwoju, działań sponsoringowych, badań marketingowych i różnego rodzaju aktywacji skierowanych do kibiców.
Strategia rozwoju organizacji
Określamy przewagi, wskazujemy grupy docelowe, dobieramy kanały komunikacji. Tworzymy struktury organizacyjne, optymalizujemy kwestie prawne i finansowe.
Badania marketingowe
Prowadzimy analizy i badania dotyczące otoczenia organizacji sportowych - tworzymy profile kibiców, realizujemy badania i ewaluacje projektów sponsoringowych.
Sponsoring i komercjalizacja
Tworzymy atrakcyjne oferty sponsoringowe, realizujemy kompleksowe projekty sponsoringowe, doradzamy w zakresie sprzedaży praw sponsoringowych.
Fan Engagement i aktywacje
Kreujemy i wdrażamy efektowne i skuteczne strategie komunikacji marketingowej nakierowane na budowanie zaangażowania kibiców.
SAMORZĄDY
Współpracujemy z przedstawicielami samorządów w zakresie zarządzania sportem, tworzenia strategii rozwoju sportu masowego, dziecięcego i profesjonalnego. Pomagamy efektywnie finansować sport w mieście, realizujemy badania marketingowe wśród mieszkańców.
Strategia rozwoju sportu
Tworzymy wieloletnie programy rozwoju sportu w regionie, uwzględniając potrzeby mieszkańców i oczekiwania lokalnych klubów.
Badania marketingowe
Realizujemy badania wśród mieszkańców, określamy ich zainteresowanie sportem, aktywność fizyczną czy postrzeganie lokalnych klubów.
Efektywne finansowanie sportu
Analizujemy efektywność wydatkowania środków publicznych, określamy kryteria i zasady finansowania sportu.